Termin clenske schuze

K5 darth.moula na seznam.cz
Středa Srpen 24 20:45:34 CEST 2005

> UPOZORNENI: nechci timto rozpoutat FlameWar. Byl to pouze
> pokus o navrh zmeny terminu. Doufam tedy, ze bude alespon
> akceptovana moje notarsky overena Plna Moc udelena jednomu
> clenu, ktery ma stejne nazory jako ja.

Podle starých stanov se člen mohl nechat zastupovat, v nových nic
takového není (aspoň jsem to nenašel). Čili co na to právník?

K5

PS: termín Schůze členů vyplývá ze Stanov, každý člen mohl zavčasu Radě
nějaký (jakýkoli Stanovám neodporující) termín navrhnout. Žádné návrhy
nebyly, proto Rada rozhodla tak, jak rozhodla.