Termin clenske schuze

Mr.Gespant mrgespant na seznam.cz
Středa Srpen 24 00:17:56 CEST 2005

Takže teď trochu jasné hlavy do problému. Vše jsem zařizoval já a proto
si tedy myslím, že jsem nejkompetentnější k tomu, abych se vyjadril...

Vyber data konani schuze neni tak snadny...
1. Predne je ohranicen koncem funkcniho obdobi Rady - rade konci mandat
prvni tyden v rijnu.
2. K datu schuze jsou take nutne dostatecne velke prostory. Ikdyby
prisla jen tretina clenu, tak uz se do KOKOSu nevejdeme (necelych 300
mist), takze moznost byla jen Kulturak a Divadlo - z duvodu rezervy jsme
logicky zvolili Kulturak...
3. Den v tydnu je rozhodne zasadni vec. Jelikoz schuze se musi na miste
pripravit a predpoklada se urcita doba jednani, tak po zrale uvaze
dojdeme k tomu, ze vsedni den je pro toto nepouzitelny - maximalne patek
s tim, ze by se to tahlo do noci. Potom prichazi v uvahu sobota a nebo
nedele ( ale ta uz omezene kvuli praci, skole druhy den - tudiz by se
muselo zacinat celkem brzy )
4. Ostatni akce v danem objektu jsou take celkem rozhodujici - a v tomto
pripade velmi - jiz se blizi tanecni a ty jsou jak znamo v KD vzdy v
patek, takze jediny rozumny termin je sobota.
5. Volne terminy - jelikoz v sobotu byly volne terminy pouze zacatkem
zari a pak az 24. zari, tak vzhledem k oznamovaci povinnosti a
samozrejme organizacnim zalezitostem zvolen termin druhy.

Pokud se nemuzes zucastnit tak je mi to lito, ale nic s tim nenadelas.
Mozna muzes pristi rok byt aktivni a podilet se na usporadani Schuze
clenu a dohodis termin, ktery se bude hodit tobe...

Tomas Meisner ( Mr.Gespant )