Termin clenske schuze

Jenycek klfree.net na ramdata.org
Úterý Srpen 23 23:55:07 CEST 2005

Takze moji Plnou moci bude disponovat jiny clen Sdruzeni.

Kdyz uz jsi zminil zakoniky a zakony a tak kolem. Jak dopadly ta trestni
oznameni, ktera jsi pred rokem a kus podaval na byvale vedeni Sdruzeni?
Jestli to nekde probehlo pres informacni kanaly tak mi to asi uniklo. :o)

--
Jenycek
ICQ:   296917876