Termin clenske schuze

Jenycek klfree.net na ramdata.org
Úterý Srpen 23 23:52:14 CEST 2005

Hvozd napsal(a):

>Zase muzu mluvit z vlastni zkusenosti... provozovatel objektu te nenecha nic
>diktovat.. proste tam prijdes a on ti rekne, ze tehdy a tehdy je areal
>volny. Bud to si vyberes termin na miste, nebo ti ho uz druhy den corne
>nekdo jiny : ( Pokud si chces neco zamluvit, tak jedine za prachy : (

Je pravda, ze akci pro nekolik set lidi jsem nezarizoval, spise pro
nekolik (12)  desitek. Takze jsme si vystacili s "mensim" prostorem.

>Co se tyce te poznamky o Rade.. precti si znovu jak si to napsal. Do hlavy
>Ti nevidim, ale je to napsane lidi "nasravajicim" tonem.
>Sorry, ale tak to z toho citim.

Jestli to  je napsane lidi nasravjicim tonem, tak ver, ze jsem to tak
vazne nemyslel. Bylo to jen konstatovani, a "politovani" ze praci za ty
dva lidi museji prevzit ostatni radni.

--
Jenycek
ICQ:   296917876