Termin clenske schuze

Hvozd debata na centrum.cz
Úterý Srpen 23 23:39:05 CEST 2005

Cau.

Nemam slov. Ano, kazdy kdo vlastni nejaky obri prostor (z vlastni zkusenosti
treba zimni stadion) Ti bude cekat mesic nez se uracene rozhodnes (mysleno
sdruzeni), ktery to vlastne termin si vezmes. Provozovatel si jiste necha
ujit zisk.
Vrat se na Zem.
Myslim ze Rada kona vse v souladu se stanovama... jo a ty trapne poznamky o
slozeni funkci si nech pro nekoho jineho.

H.

"Jenycek" <klfree.net na ramdata.org> píše v diskusním příspěvku
news:deg1vv$vc3$1 na lit.fsid.cvut.cz...