Termin clenske schuze

Jiri Bulan bulan na ufoni.cz
Úterý Srpen 23 21:02:12 CEST 2005

Kazdemu se muze stat, ze bude treba v praci, na chate ci chalupe...
Zajimat se u kazdeho, jestli mu konkretne prave tento termin vyhovuje
nebo ne, potom to prumerovat, delat statistiky? Clenu je pres 1200.

Stanovy rikaji, kdy se schuze clenu kona a za jakych podminek.

Hlavne to chce zdravy rozum.

JB