Arigato vsesmer - problem

K5 darth.moula na seznam.cz
Pátek Srpen 19 20:19:53 CEST 2005

Před chvílí jsem v routeru vyměnil XI-626 a oPINGal s ní bezdrátové klienty, odezvy byly 3-7ms a packet loss 0 (ping data
64,640,1024 bytes).

K5

"kajencik" <kajencik na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku news:43037347.6090808 na seznam.cz...
Zdravím, už celé odpoledne pozoruji podivné pingy na AP arigato:

Statistika ping pro 192.168.190.1:
Pakety: Odeslané = 53, Přijaté = 33, Ztracené = 20 (ztráta 37%),
Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách:
     Minimum = 4ms, Maximum = 692ms, Průměr = 232ms

Vzhledem k tomu že jsem přes něj připojen, poněkud mě to zneklidňuje,
pokud bych mohl udělat něco pro zlepšení, času a chuti mám dost :-)

kajencik