CZF4BFU

QiQo (Qido Qorex) qiqo.cutnospam na sendmail.cz
Středa Srpen 10 11:16:48 CEST 2005

Ahoj.

  Asi pri prvnim pohledu na predmet zpravy premyslite co ta zkratka
znamena. Objasnim to: Znamena projekt Czfree.net Pro Bezny Franty
Uzivatele. Jedna se o seznam ruznych sluzeb, ktere muzete v siti pouzivat.
Zatim ve vyvojove verzi existuje i webova implementace v partnerskem
sdruzeni czela.net. Staci otevrit tenhle web:
http://www.czela.net/czf4bfu/services.php?oblast=10.102.0.0/16
  Ujal jsem se udrzovani zdroju pro rozsah 10.102.0.0/16 a proto vas zadam:
Pokud mate nejakou sluzbu, kterou chcete zverejnit, napiste mi na muj
email qiqo(na)sendmail.cz. Nejlip mi poslete rovnou DEU jednotku (viz.:
http://www.czela.czf/wiki/index.php/CZF4BFU)
  Na adrese v zavorce jsou komplet informace jak projekt funguje a jaky se
pouzivaji formaty. Zaroven jsou tam odkazy na implementace klientskych
aplikaci na web, do Windows nebo Linuxu.

S pozdravem, QiQo

--
....authorized by QiQo [icq:137418684,skype:qiqo.cz] (Data must flow! :o)