opet AP Arigato II

kajencik kajencik na datunel.net
Úterý Srpen 2 23:52:10 CEST 2005

No ted jsem koukal ze bracha jede na torrentu, takze to opravene trochu
je, asi dostane adresu se specialnim tarifem, neco jako:

tc class add dev eth0 parent 1:1 classid 1:14 htb rate 64kbit ceil 256kbit

iptables -t mangle -A POSTROUTING -d 192.168.0.3 -j MARK --set-mark 3
tc filter add dev eth0 parent 1:0 protocol ip handle 3 fw flowid 1:13

:-)

kajencik