Re: DVB-T vysílání + rozboèovaè?

Jerry! promne na centrum.cz
Pondělí Srpen 1 17:06:46 CEST 2005

I na Doksích to chytam, teda jen 46. kanál (bůchví kam směřuje anténa ..).
DVB-T PCI karta, nemam v podstatě problém (až na debilní rozbočovače a
zesilovače přez který to neproleze).

No, to bych se moch zeptat - mám zapojený analog: anténa - zesilovač -
video - televize. Pokud vrazím rozbočovač mezi zesilovač a anténu tak a)
obyč plecháček rozbočí tak, že dvb-t karta žádnej signál nedostane, po
televizi začnou běhat pruhy, po odpojení jednoho z výstupů to jde ok b)
nějakej lepčí rozbočovač stejnoměrně zhorší signál na obou výstupech, po
odpojení jednoho z výstupů to jede furt blbě.

Nevíte co s tím? Docela rád bych zatím používal i analogově (páč video
digitální rozhodně neni).

Jerry!

"rada.polacek" <rada.polacek na tiscali.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.3139.1122065283.31077.kladno na sluzby.klfree.net...