problem s pripojenim k Hasicarne

Flashx flash-x na seznam.cz
Neděle Duben 24 17:50:39 CEST 2005

Bohuzel p2p nikdo nepresvihava ale lajna je zarizla na 2,5 Mbitu coz v
pohode p2p od nekolika jedincu.Bohuzel vcera vecer kapacitu linky
sezraly uzivatele haldy a cvrcovic.
Jinak Buštěhrad je v řešení akorát že se musí řešit specifickým HW
kvůli prostoru který je u Jetsona a ten by měl být objednán

A ted se zeptám cos udělal proto aby se dalo s netem pracovat?