problem s pripojenim k Hasicarne

Svata garat na volny.cz
Neděle Duben 24 16:03:14 CEST 2005

Candy wrote:
> Modem hadr ..
>

> "Candy" <ahola na tiscali.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:d4egpj$u99$1 na lit.fsid.cvut.cz...

Ode mne se odpovedi nedockas, protoze potize spoje na Bustehrad, o
kterych ale asi nechces slyset jsou klasicke - presvihle P2P a ruseni.
Na kanale 1 kde vysilame je zda se ponekud preplacano (minimalne jsou
ted nove slyset klienti AP Havanska - IK, a 3 dalsi APcka).

V sobotu dopoledne jsem pokusne pri PL na Bustehrad zcela odpojil Haldu.
A vysledek ? Packet loss byl stale, takze Halda pravdepodobne nemuze za
vsechny potize.

Zkus jednou nerict "mne to nejede postarejte se o mne", ale prijit s
nejakym resenim, ano ?

-Svata

P.S.: Jeste jednou posles 200kByte obrazek i kdyz by stacila 1 VETA a
zablokuji ti pristup do news a mailing listu do doby nez si nenatluces
do hlavy zakladni pravidla Netiquette.