problem s pripojenim k Hasicarne

Candy ahola na tiscali.cz
Neděle Duben 24 00:03:37 CEST 2005

Neco o omezení p2p jsem se dozvedel,
dneska celý den se na internet skoro nepripojím Kbps jsou merené kolem
100-200Kbps,signál mám porád stejný .. stránky se mi nenacítají vubec,jestli
prekrocím 200 Kbps tak jsem rád .. Google mi nacítá kolem pul mintuty a to
kdyz si chci zmerit Kbps na dsl.cz tak cekám hooodne  dlouho.
Dozvedel jsem se neco o omezení P2P (psal jsem tento dotaz na poruchy klfree
(odpovedi jsem se nedockal)
Chtel jsem se tedy zeptat jestli omezení na P2P uz probíhá nebo jak to vubec
s pripojením na Bustehrade vubec je.
Díky a s pozdravem
Candy

"Svatopluk Dedic" <garat na volny.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.2457.1114159207.19310.kladno na sluzby.klfree.net...