problem s pripojenim k Hasicarne

Vilik1 hauptman na volny.cz
Čtvrtek Duben 21 16:33:39 CEST 2005

Cely problem se jmenuje SOSALOVE, proste se na hasicarne se sesla dobra
skupina lidi a stejne jak tahaj MOC tak nadavaj ze to nejede - MOC.

Shaping na vas vsechny tam a prisnejsi nastaveni a bude klid.

Zdravim Vilik1

"Filip Kroupa" <kroupf1 na fel.cvut.cz> píše v diskusním příspěvku
news:opspkvfgpfwc01d4 na kroup-ntb.klfree.net...