problem s pripojenim k Hasicarne

Filip Kroupa kroupf1 na fel.cvut.cz
Úterý Duben 19 23:14:48 CEST 2005

192.168.196.3, to jsem presne ja. Sum je tady veliky, uz jsem kvuli tomu
menil antenu ale s novym sitem to az do minuleho tydne vsechno bezelo OK,
SNR pres 20dBm mi prijde v poradku. Muze mit na opakovani packetu vliv
nejaky software? Na pozadi mi tu bezi 602LANsuite, ale jeho konfig jsem
nemenil od instalace. Jedine co me jeste napada je mozna spatny dotek
nekde na kabelu wifikarta-->antena, ale nevim jestli muze neco takoveho
zpusobit.

Dne Tue, 19 Apr 2005 20:24:59 +0200 napsal/-a Svata Dedic <garat na volny.cz>
následující příspěvek::

--
Zpráva vytvořena poštovním klientem "M2", který je součástí webového
prohlížeče Opera.