Re: dìdek v klobouku

Belerby belerby na seznam.cz
Pondělí Duben 18 12:24:03 CEST 2005

Jojo, hrabal se v tom gespunt, aby to bylo opet validni, po tom mem splacani
"tak nejak"

Jinak se priznavam ze to byl muj napad ;o) Graficky to stvoril Ray.

Me se to libi, ja to beru jako srandu ;o) Ne jako nic vaznyho....
Jinak jestli to tam zustane nebo rada rozhodne to sundat, pro me za me ;o)
Ale proste ten bilej pruh byl takovej nudnej, ted to tam ozilo ;o)

PS: Komicky to vypadat ma a neseriozne ? no to me netrapi... ;o)

Belerby

"Vilik1" <hauptman na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d3uf9s$ehh$1 na lit.fsid.cvut.cz...