Re: Pøeèíslovaní lidé na nagasaki

Tomas Vokoun tom733 na ick.cz
Čtvrtek Duben 7 11:03:42 CEST 2005

Jak ti uz bylo razeno - zrus si veskere DNS servery mimo nagasaki a pak
teprve reportuj problemy.
Pripadne se spoj primo se spravcem AP.

BTW: Gomen urcite nema a nikdy nemel adresu 196...............
Dalsi problem je, ze jsi AFAIK pripojen pres AP v testovacim provozu u
ktereho se takove problemy objevuji. Zbytek poresime pres PM/ICQ

"tom712" <tom712 na atlas.cz> píse v diskusním príspevku
news:d32ra7$6m6$1 na lit.fsid.cvut.cz...