pomoooc.. ;)

Petr Šmotek petr.smotek na seznam.cz
Pondělí Duben 4 22:30:32 CEST 2005

panove pomoooc, moje pripojeni na billu vazne, na vkd to mam co by
kamenem dohodil, v baraku mam nastehovany ipworks, najde se nekdo kdo mi
pujci pcmcia kartu na zmereni jestli nejak prostrelim na vkd aspon ze
druheho patra?? jejda, ted jsem se koukal na xi325 a ma to "MMCX
reverzní konektor" fuj.. co to je? ;)) doufam ze mate tohle
prislusenstvi.. ;)) btw: nejsou nejaci zajemci z bloku domu severni 508
a okoli, je to blok aaa 6 vchodu, 6pater min; to uz by se mohlo najit
par zajemcu na jednu hromadnou montaz.. ;) jinak musim jit do adsl a
nebo ipworks :(