Strašné výopadky ! Jakto ??

Svata garat na volny.cz
Neděle Duben 3 22:07:25 CEST 2005

Candy wrote:
> No za tu přílohu se omlouvám poslal jsem to a už to nešlo zastavit ..
> Ale snad mi nechceš říct že jsem jediný co sosá přes DC a že se sosá jen na
> Buštiku .. myslím si že i na Kladně se sosá ...

Ne, to jsem myslel tak vseobecne :) Jenom rozpoznany P2P provoz (DC++,
osel, gnutella, ...) dela cca 25-28% celkoveho prutoku, takze byste
mohli (vseobecne) prece jen trochu brzdit, a nebo bude shaper
individualni "rychlostni strop" upravovat trochu drsneji.

Sit samozrejme neni (a nema byt!) dimenzovana na vsechny cleny najednou
online a aktivni na maximum "sveho" podilu, to bychom byli na dost
jinych technologiich a jeste o neco vic jinych cenach.

Kdybys mel ADSL 1Mbps s agregaci 1:50 take mas "svuj megabit" - ale bude
to chodit jinak kdyz bude mit kazdy ten svuj megabit porad pusteny.

Konkretne dneska se zda, ze jsme narazili na fyzicke omezeni pojitka (a
nebo spatne nastaveni). Bude se resit s poskytovatelem.

-Svata