kterej drat kam?

Benelli_2000 DaTunel chief Benelli_2000 na seznam.cz
Pátek Duben 1 16:09:38 CEST 2005

Kurva lidi, to sem tady jedinej, kdo chape o co jde?
Vcera me unesli zkurveny MARTANI a pak me ty kurvy ozraly a nablili mi do
vany a nechali me samotnyho nemohouciho doma a zase odleteli. Hajzlove
zeleny.
A i pres tento otresny zazitek jsem narozdil od vas schopen racionalne
uvazovat...

1. Ja sem se neoztriskal, protoze sem si prece rekl, ze bumbat uz nebudu.
Takze to mohli bejt fakt jedine Martani

2. Prachy mam v penezence vsechny. Tak to fakt vypada na ty zeleny devky.

3. A ted kdyz se vratim k tomu podstatnemu, o cem psal BlackSUN - ten kdo
nema IQ wewerky fakt asi nepochopi. Ale mam pro vas radu. Urcite vam na zdi,
visi taky ten car papiru s tou nahou kocickou, ktera je cela vlhka a
nadrzena a vy, kdyz nemate co delat, tak na ni vilne civite a predstavujete
si, jak ji vedete k sobe domu, aby ste ji ukazali svou sbirku motylu. Tak
PANOVE, pod tu devkou z Playboye je dole urcite takova mala rada cislic,
ktera se tahne zleva do prava a zacina jednickou. A cisla 3, 10, 17 a 24
jsou urcite oznacena barvou jinou, nez ta zbyvajici. OK? Tak ted prestante
civet na ty jeji dudy a premejslejte o tom, co jsem tady napsal a o tom, co
napsal BlackSUN.