10tka

BlackSUN black.sun na datunel.net
Čtvrtek Září 30 23:35:08 CEST 2004

Nebudu vás déle napínat, právě sem zjistil, že kabel k foťáku má táta v
práci, takže foto bude zítra, ale nafoceno jest, klidně můžu okamžitě
předvést ve foťáku.

BS

PS: neni moje vina, omlouvám se, mohlo mě to napadnou dřív to stáhnout z
foťáku, ale tak to prostě je a nic s tim neudělám.

"BlackSUN" <black.sun na datunel.net> píše v diskusním příspěvku
news:cjhogs$vd8$1 na lit.fsid.cvut.cz...