novy ISP

BlackSUN black.sun na datunel.net
Čtvrtek Září 30 22:58:32 CEST 2004

Jasně, já bydlim na VKD a tim mám přehled co je na každym věžáku za ISP, to
rozhodně :-)

Vim, že je tam Peret, ale kdo tam má a jestli vůbec tam desátý kanál, to
netušim, vim, že já u sebe chytnu desítku z vezaku sever.

BS

"Jo" <jojobubu na email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cjhrvl$b7$1 na lit.fsid.cvut.cz...