Omluva

BlackSUN black.sun na datunel.net
Čtvrtek Září 30 21:59:44 CEST 2004

Tak mě nějak přes den napadlo, jestli si nemyslel ten fvuj fakt o
štípačkách...
Zajímalo by mě, jak si přišel na to, co kdo nosí v kapse.

Jen naznač, o jaký fakt jde, třeba to uznám, ale štípačky sem s sebou už
hodně dlouho nikde neměl.

Jestli si měl na mysli něco jiného, to opravdu nevím, nevěštím.

BS

"lubie" <lubie na t-email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cjfb7k$mod$1 na lit.fsid.cvut.cz...