novy ISP

BlackSUN black.sun na datunel.net
Čtvrtek Září 30 08:52:06 CEST 2004

No, co sem to tak cvicne zkusil, tak to jede pekne, otázka je, kolik na tom
ted vidí lidí a jak se to bude chovat pri zatízení, hlavne spoj na prahu...

Jinak je to fakt slusný, musim uznat. Uvidíme, neproverí to nic nez cas...
:-)

BlackSUN

"Tomas Tichy" <tichy na math.cas.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.496.1096506468.15053.kladno na sluzby.klfree.net...
> [...]
> a doslo k jejich predani k uzivani. Behem dnesniho dne jsme spoje
> testovali. Behem dne se objevil drobny technicky problem na strane
> poskytovatele, tento problem jejich dohledove centrum odhalilo a zacalo
> resit drive, nez jsme problem zaregistrovali. Po odstraneni problemu
> jsme se rozhodli pokusne prepojit nekolik podsiti.
>
> Co vlastne mame:
>   - pojitko do internetu s fullduplexni garantovanou rychlosti 12 mbit/s
:-),
>     ping Silver-Praha je cca 1 ms, zadny packetloss.
>   - pojitko mezi Silverem a VKD vysokorychlosti spojeni Krocehlav a
Rozdelova,