omluva a obtelefonovavani useru na jnn

Petr Smotek petr.smotekt na seznam.cz
Čtvrtek Září 30 02:07:28 CEST 2004

-----BEGIN PGP FUCKED MESSAGE-----

Jenycku, Jenysku, proc nahle takova zmena? Mohl jsi prece pokracovat ve
svem stylu "Vyzyvam radu aby verila ze muj pristup neni vubec
arogantni!!, dale 'durazne' vyzyvam radu a techniky KlFree.net aby
okamzite upustili od pouzivani soukromych mobilu a aut pro ucely
sdruzeni... ", hihihi, to by byl stary dobry Jenycek... :))

Tak a ted si pichnu do vosiho hnizda ja. Zvazil take nekdy nekdo dalsi
moznou variantu, ze bez lidi jako Beny, Jenik, Japan, Viperx, IK Mafia
atd. mohlo byt sdruzeni, pripadne Wifi na Kladne mnohem dale nez je
ted??? Pokud srovnam technicke a organizacni schopnosti a moznosti
soucastneho vedeni a techniku sdruzeni, s vyse jmenovanymi pany, nejsou
  na tom vyse jmenovani vubec dobre. A to vubec nemluvim o moralnich
kvalitach nekterych jedincu. ;)

No a mala otazka na zaver: Vipere a Jeniku, prozradite mi konecne nekdo
z vas jak to bylo s nelegalne pripojenymi firmami a obtelefonovavanim
lidi pripojenych na klfree-jnn?? Pokud mate podezreni ze se za vas nekdo
vydaval, myslim ze se cela vec muze rozume vysvetlit. Ale hlavne
prestante mlcet, takhle si vsichni brzy budou myslet ze jste to byli
opravdu vy.. ;))))