Re: Nová konektivita

Belerby belerby na seznam.cz
Čtvrtek Září 30 00:08:16 CEST 2004

Jj, a nezaplatil mi to pivko co mi dluzil :-) sakra....
A jeste tam nechal nedopity to jeho... :-( A ani se s nama nebavil jak porad
neco tloukl do toho notebooku (nez se m u vybila baterka u mobilu)

Belerby

"Flashx" <flash-x na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cjfbf2$mo9$2 na lit.fsid.cvut.cz...