Omluva

BlackSUN black.sun na datunel.net
Čtvrtek Září 30 00:03:41 CEST 2004

Ale jaký fakt?
Já nechápu, kde si přišel na to, že chci poškozovat sdružení... To bych rád
vysvětlení. Protože jinak je to jenom tvoje spekulace.

Zde veřejně prohlašuji, že nechci a nikdy sem nechtěl nijak poškozovat
občanské sdružení kLfREE.net.

Klidně si to vytiskni a zarámečkuj.

BlackSUN

"lubie" <lubie na t-email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cjfb7k$mod$1 na lit.fsid.cvut.cz...