Omluva

BlackSUN black.sun na datunel.net
Středa Září 29 23:40:37 CEST 2004

"Tomas Tichy" <tichy na math.cas.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.491.1096493282.15053.kladno na sluzby.klfree.net...
> [...]
> lidi, kteri se v siti jenom vezou a jedine co jim jde dobre je remcani
> a pro sit udelali tak akorat velky kulovy.
>      Panove, kdyz jste tak chytri, tak kandidujte do rady a pojde si to
> delat sami misto nas, jestli vas teda vubec nekdo zvoli. Ja uz na ty vase
> neustale vylevy nejsem zvedavy a specialne pro vas dva uz nehodlam
> ani hnout prstem.
>      Pokud nehodlate kandidovat a ani prace vam nevoni, tak vam holt
> nezbyva nez vystoupit ze sdruzeni. Jsem presvedcen, ze sdruzeni lidi jako
> jste vy nepotrebuje, ba primo jsou mu na obtiz.

Abych se mohl na necem podílet, nemusím být prece nutne clenem rady... Ale
sami nad tím, ze bych chtel neco vedet, do neceho se zapojit, precíst si
zápis ze schuze rady a na prístí prijít, jenze nevím kdy a kde se konají,
neví to "témer" nikdo, ohrnujete nos, tak co tedy? Chcete pomoc, iniciativu,
ale kdyz se nabízím a ptám, tak zase radsi ne.

Jinak ta sít se asi "vyskytla" nebo jak si myslís, ze vznikla? Platilo nekdy
nekomu sdruzení benzín? Cas? NE! To jenom aby nebyla mýlka o tom, ze za vse
"muze" (v kladném slova smyslu) jenom nová rada.