Confirm maily

Svata Dedic garat na volny.cz
Středa Září 29 22:52:25 CEST 2004

Dmitrij wrote:
> jo a jeste do toho mi ted po pul roce prisla registrace do mailmana a s
> ni par mailiku, asi abych to nemel tak lehky
>
> v ty dobe sice byli odezvy mizerny, ale 6 mesicu je 6 mesicu .)

No ono je to trochu jinak -- Milan Krcmar, ktery spravoval puvodne
konferenci kladno na klfree.net jaksi "opomnel" (presneji receno
nepovazoval za dulezite) predat Rade Klfree.net seznam abonentu mailing
listu. Ten byl prirozene na serveru MRSK, ktery jak znamo nepatri Klfree
a nikdo z Klfree (tedy techniku, rady atd) nemel a nema k temto
informacim pristup.

"Diky" paranoickemu nastaveni nemohl ani abonent mailing listu videt
seznam "kolegu-clenu"

Vzhledem k ruznemu virovemu materialu jsem byl nucen uzavrit NOVE
kladno na klfree.net a nove postujici resim rucnim pridanim :( Vubec se mi
to nelibi.
Nicmene kdyz vydoluju z archivu vsechny maily co kdy na konferenci
prispely, tak mi zase budou nadavat lidi co se uz odhlasili.

Jinymi slovy - babo rad.

S omluvou,
-Svata