Re: Døetovice

BlackSUN black.sun na datunel.net
Středa Září 29 21:48:25 CEST 2004

Já bych i o kandidatuře uvažoval, ale když vy byste mě tam stejně nechtěli.
Sváťa mi navrhl kandidovat do kontrolní komise. I o tom by se dalo uvažovat.
Ještě to zvážím. Do schůze ještě pár dní.

Kde je pan Kouba zaměstnaný mě vůbec nemusí zajímat a také nezajímá,
každopádně já jsem s ním, pokud by on byl ve službě, když připustím to, že
by byl zaměstnán kde píšeš, nemluvil.

Neřaď mě, prosím, k jistému členu Unhfree.netu do jednoho pytle, i když,
tvoje věc.

Studium nevyžaduje čas?

Pokud jsem panu Koubovi něco zadržoval, nechápu, proč to neřešil se mnou.

To mi připomíná, že spousta lidí ještě stejně neví, kam má volat, když něco
nejede. To jen tak na okraj.

BS

"Tomas Tichy" <tichy na math.cas.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.490.1096486622.15053.kladno na sluzby.klfree.net...
> [...]
>
> Misto toho remcani radsi kandiduj do rady. Vzhledem k tomu, ze nepracujes,
> tak se nemuzes vymlouvat, ze nemas cas... potrebujeme nove pomocniky. No,
> pokud chces videt tu antenu na vlastni oci a bliz nez z 50 metru, tak Ti
> asi nic jineho nezbyde:-), strecha na Silveru neni zadna verejna
promenada,
> kam bysme mohli pustit kazdeho clena Klfree jen kvuli tomu, ze si to
preje...

> Mimochodem - na pana Koubu zamestnaneho u Kriminalni policie CR, bydliciho
> na VKD, kteremu jsi zadrzoval prihlasku a penize jsi zapomel, ze?

Japan