Technická k pøipravovanému provoznímu øádu

Jerry! promne na centrum.cz
Středa Září 29 15:08:08 CEST 2004

Sorry že to posílám sem, ale opravdu nemám moc chuť sledovat tolik
informačních zdrojů (http://forum.klfree.net/viewforum.php?f=25) a na všech
se zvlášť registrovat. Napíšu sem toho víc, tak v případných odpovědích
uvádějte na co reagujete.

Měl bych tedy tu drobnou připomínku (respektive dotaz) k provoznímu řádu
(http://www.klfree.net/store/doc/rad_provozni_2004.htm)

bod 3.4 "Člen nesmí vystupovat pod unikátním identifikátorem nebo unikátním
členským číslem, které mu nebyly Radou přiděleny."
"Radou" je míněn kdo? (a nejen v tomto bodu) Já to vím, ale ve vymezených
pojmech jsem to nenašel. Taky znám někoho kdo se Rada jmenuje.

bod 5.7 "Člen je povinen zajistit aby každé jeho zařízení, které používá
přidělenou IP adresu, bylo dostupné pomocí příkazu ping*).
 *) z diagnostických důvodů"
Nevím jestli nad tim až moc nepřemejšlim, ovšem být dostupný neznamená, že
pošlu reply. Navíc já osobně hodně nerad reaguji na velký pingy a zakazuji
je.

bod 6.4 "Člen má právo využívat programy pro vzájemné sdílení souborů."
Myslím si, že by bylo vhodnější trochu volější "Člen má právo využívat
programy pro datovou výměnu." (jiné slovo než výměna mě právě nenapadá)
To stávající mi připadá příliš vázané na sdílení souborů (dat) a co pak
třeba chudák voip?

bod 8.1 "Člen bude upozorněn výzvou. Za výzvu se považuje elektronická
zpráva, telefonická domluva nebo osobní domluva."
Co přidat ještě dopis (sice nepravděpodobné, ale kdo ví?) a sms?

A tak obecně: prošel to někdo po jazykové stránce? Sem tam se mi zdálo, že
chybí čárka, ale čeština nikdy nebyla mou silnou stránkou, takže si další
spekulace na toto téma odpustím.

Jerry!