Sponzoring soukrome firmy

Svata Dedic garat na volny.cz
Středa Září 29 13:39:39 CEST 2004

Flashx wrote:
> Na tohle ti asi nedpovi protoze Bronx sundaval Japan,Fachman a Milan
> krčmář.Krčmář tvrdi ze s tim zucasneni nemaji co do cineni protoze
> Bronx patri IK a essid ma bronx.din.cz coz ukazuje na vlastnictvi
> Milana Krcmaře Datinel a ne na IK
>
> Myslim ze IK se zene do vlastni zahuby preotoze se svym essydem maji
> caa4 body na zbytku sviti neco.din.cz takze vlastnictvi je jasne.

Zde si dovolim poopravit.

Podle informace od p. Vanka, pouziva IK ".din.cz" pro sve vysilace a
"din.cz" protoze je planovana jako "domena pro vysilace pripojeni k
Internetu v oblasti Kladna".

Na dotaz proc "din.cz" a ne "kladnoneco.cz" jsem dostal odpoved (IMO
logickou), ze domena "kladno" je zabrana prakticky ve vsech TLD.

Je mi sice malinko zahadne, proc se WiFi na kladne ma nazvem vazat na
jedinou firmu. Dost mozna servis a spravu WiFi spoju dokaze delat
spravne pouze Datinel.

-Svata