10tka

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Středa Září 29 11:13:29 CEST 2004

Mily Blacksune,

      Tvoje starosti bysme vazne chteli mit... jo, vyfot to... ale na to, ze
to je 12 patrovy dum, je to na strese a vysokem stozaru, tak nevim nevim,
20 metru hadas hodne malo:-)). Abys to videl pres okraj strechy, tak hadam
tak 40 metru.

      Az bude cas, tak to urcite vyfotime a fotky zverejnime... V tuto
chvili vsak mame dulezitejsi veci na praci - vcera jsme pokracovali
v dokoncovani instalace a "serverovny" az do pul druhe rano. Takze asi
chapes, ze po tme by ty fotky byly nic moc.

      Jak jsem psal vcera na web do aktualit, tak ocekavame, ze dnes dojde
s nejvetsi pravdpodobnosti k dokonceni instalace jez zapocala v minulem
tydnu a dojde k jejimu predani dodavatelskou firmou.
      Nasledovat budou planovane zatezove testy a testy stability linky,
jestli odpovidaji smluvnim ujednani. Predpokladame brzke ukonceni techto
testu a postupne preroutovavani jednotlivych casti site. Je pravdpodobne,
ze behem preroutovavani dojde k nejakym vypadkum, jsme taky jenom lidi
a obcas se preklepneme v nejake te IP adrese...

      Muzu zatim prozradit, ze je jsem mel moznost vyzkouset spoj mezi
Silverem a VKD. Myslim si, ze Rozdelovaci se maji nac tesit - protoze ping
na tomto spoji je cca 0.3 ms a rychlost cca 20mbit/s oproti desitkam
milisekund v soucasnosti a jednotkam megabitu - navic pres celou paterni
sit a s velkymi vykyvy.

Tomas Tichy