Oficiální vyjádření IK

Jo jojobubu na email.cz
Úterý Září 28 23:52:13 CEST 2004

Mám ještě jeden vzkaz do IK. Byl bych rád, kdyby byl někdo tak hodný a
přeposlal ho do vnitřní konference IK (pokud se to nepovede mně)

Cituji občanský zákoník §19:
"Při  neoprávněném použití názvu právnické  osoby je možné
se  domáhat  u  soudu,  aby  se  neoprávněný  uživatel zdržel jeho
užívání  a  odstranil  závadný  stav;  je  možné  se  též  domáhat
přiměřeného    zadostiučinění,   které    může   být    požadováno
i v penězích."

Sdružení Klfree.net vyzvalo dotčené osoby, aby upustily od užívání názvu
Klfree.net ve volacím znaku (ESSIDu) wifi zařízení. Sdružení Klfree.net
se nedomáhalo u soudu!, ale odeslalo naprosto běžnou cestou doporučený
dopis, který vyzval k nápravě stavu podle občanského zákoníku.

Takovou žádost považuji za SLUŠNOU A NAPROSTO STANDARDNÍ formu komunikace.

Ale co když obě strany projeví vůli a začneme komunikovat na úrovni
normálních lidí, kteří mají stejné cíle činnosti? Budeme dupat uraženě
nožkou, ukazovat prstem, brečet? Budeme se chovat jako malé děti? Ublíženě?

Podle toho co tu Sváťa vypíchnul tuším, kdo se tak chová. Přesto se
snažím jednat slušně a vyzývám IK! Pojďme si sednout k jednomu stolu a o
problémech hovořit. O všem by se měli korektně dozvědět i členové
jednotlivých Sdružení. Žádné schovávání.

Proč komunikace s UNHfree.net a Czela.net je naprosto v pořádku, kdežto
komunikace s vedením IK (kromě mluvčího) je "zvláštní"?

jo