Dřetovice

Jo jojobubu na email.cz
Úterý Září 28 22:28:08 CEST 2004

Hvozde, uklidni se, jsi asi něco popil.

Mým cílem nebylo tady rozviřovat vášně.

Šlo to z peněženky jednoho člověka. Odkud pochází peníze v té peněžence
mě ani tebe ani nikoho jiného nemusí zajímat. Nic mu do toho není!

Ale jen víc takových případů a budu si myslet, že si ten člověk cucá
peníze z prstu! Takového člověka bych chtěl mít za kamaráda... :)))

Tak hlavu vzhůru a berte život s humorem. Zdá se mi, že mám okolo sebe
samé pohádkové postavičky.