Sponzoring soukrome firmy

BlackSUN black.sun na datunel.net
Úterý Září 28 15:15:00 CEST 2004

Nemůžu soudit, proto se ptám. Nemám přehled o tom, co se kdy kupovalo či
nekupovalo, proto tady nepšu takové výpady typu budován dřetovic za klfree
peníze, nákup elektroniky za klfree peníze a další...
Protože prostě nevim, jestli to tak je, nespekuluju.

Proto se ptám, o co by mělo jít, kde by to mělo být a podobné otázky.

BS

"Flashx" <flash-x na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cjbnql$cbl$1 na lit.fsid.cvut.cz...