Sponzoring soukrome firmy (was: Re: Dretovice)

Svata Dedic garat na volny.cz
Úterý Září 28 15:03:05 CEST 2004

Jo wrote:
> Stránky obecního úřadu v Dřetovicích
> http://www.volny.cz/dretovice
> http://www.volny.cz/dretovice/Wifi/Index.htm
>
> Jen jedna věc mi zůstává záhadou. AP v Dřetovicích na kostele se
> montovalo jako AP Klfree, byla to běžná montážní akce jako kterákoliv
> další.
>
> Najednou provozuje živnostník Milan Krčmář - Datinel.
>
> Něco mi tu nehraje.

A co se divis ? Treba takove AP Bronx se take montovalo silami Klfree (k
dohledani na teto newsgroupe, na jare) - a provozuje jej TAKE, svete div
se, Milan Krcmar - Datinel. Dobroviz je samozrejme dalsi takovy pripad,
kdy Klfree vlastne nezrizovalo AP Klfree, ale AP byvale rady Klfree.

Zajimalo by mne jak daleko saha sponzoring pana Krcmare & spol. z kapes
  (a volneho DOBROVOLNE venovaneho casu) clenu Klfree. Minimalne uz se
vi o jiste spotrebni elektronice kterou zakoupil Mr. Krcmar, lec hrazena
byla z uctu Klfree (poznamka pro BS: ano, doklady existuji).

Ze podnikani pana Krcmare sponzoruji nedobrovolne (protoze o rozsahu
sponzoringu ktere provozuje jejich "nacalstvo" vetsinou nevi) clenove
jinych sdruzeni je mi celkem jedno ;)

-Svata