fale?ná midway

Svata Dedic garat na volny.cz
Úterý Září 28 14:55:33 CEST 2004

BlackSUN wrote:
> Tak to by mě zajímalo, kdo tě o čem informoval, ale u mě doma nikdo, koho
> bych mohl označit za pána od policie, nebyl. Buh ví, s kým si jednal, jestli
> vůbec s někým.
> Přihlášky i peníze sem Vilíkovi proti podpisu vydal, v tom bych problém
> neviděl. Nikoho jsem hmotně nepoškodil.

Nespolehal bych na to, ze se informace o praktikach "spravce AP
Sdruzeni" typu "budu pretacet SVE zarizeni, ti kdo chteji byt u Klfree
si musi zjednat pripojeni sami za sebe" (ze, "spravce" BlackSUNe)
nerozsiri. Take bych nespolehal na to, ze uzivatele nereknou, a klidne i
nepodepisi KDY a KOMU predali vstupni poplatek.

"Tvi" uzivatele na VKD byly jiz dlouho v provozu, a ani prihlasky, ani
jejich vstupni poplatky nikdo nevidel. Ani po opakovanych vyzvach na
predani dokumentace.

Je moc hezke ze sis pak tak najednou vzpomnel, ze jsi vlastne nejake
penize vybral, jinak by to byla zpronevera jako vysita. A jeste stale
muze byt, protoze ty finance ucetne CHYBELY nejakou dobu v kase Sdruzeni
a hospodar s nimi nemohl nakladat. Zalezi jenom na tom, jak moc ti bude
chtit hospodar (nebo Rada) Sdruzeni slapnout na prsty.

-Svata