Re: Døetovice

BlackSUN black.sun na datunel.net
Úterý Září 28 13:33:48 CEST 2004

Ty jsi opravdu nějak chytrý nebo si věštec?

Kde si vzal, že se to hradilo z peněz sdružení? Kudy by tam sdružení dostalo
spojení?

Jenom pořád hledáte nějaký špatnosti, ale asi tak jedinej, kdo o tom tady
přemýšlí, je Jenycek.
Pokud jsou doklady, neni co řešit, pokud nejsou, neni taky co řešit.

BS

"Hvozd" <debata na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cjbgvo$bqi$1 na lit.fsid.cvut.cz...