Re: Døetovice

Hvozd debata na centrum.cz
Úterý Září 28 13:13:26 CEST 2004

Ahoj!

Ja bych to tak s humorem nebral.
AP Dretovice se zaplatilo z nasich penez!!! Tedy z penez sdruzeni!!! To
znamena, ze kazdy z nas jim  na to prispel.
Tady vidite krasnou praci byvale Rady!!!
Jen premyslejte, kdo mohl vse z naseho uctu zaplatit??!!!

Hvozd
"Weyoun" <weyoun na kladno.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cjbfiq$blc$1 na lit.fsid.cvut.cz...