Re: fale?ná midway

Vilik1 hauptman na volny.cz
Pondělí Září 27 01:22:27 CEST 2004

Aaa je dobre ze jsi to tu pripomnel, ViperX prestal platit, takze neni uz az
tak radny clen :-(
A abys nemusel hledat datumy pro odpoved na dotaz JO, udelal jsem tu praci
za tebe, predal jsi mi prihlasky s penezi 7.6.2004  ale od lidi jste je
vybrali a prihlasky vystavili cca 8,5,2004

Zdravim Vilik1

"BlackSUN" <black.sun na datunel.net> píše v diskusním příspěvku
news:cj75el$2ol$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> [...]
> neviděl. Nikoho jsem hmotně nepoškodil.
>
> Jinak co se týče informací, tak nevím jak ViperX, ale já jsem řádným a
> platícím členem sdružení a mám na ně nárok, to, že tobě dělá problém je
> vydat, je tvoje starost a doufám, že se to na valné hromadě vezme v potaz,
> bohužel vaše "předvolební" o větší a lepší informovanosti jsou ty tam...
> trošku mi to připomíná momentální majoritu ve vládě :-)
>
> BlackSUN
>

> "Tomas Tichy" <tichy na math.cas.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:mailman.411.1096219400.15053.kladno na sluzby.klfree.net...

Blacksune