Re: fale?ná midway

BlackSUN black.sun na datunel.net
Neděle Září 26 21:26:25 CEST 2004

OK, tak se to mohlo někde uvést, že je to defacto s falešnou midwayí
vyřešeno, i když teda jenom tím, že už nevysílá, mohl to být jiný uživatel
nebo kdokoliv jiný.

Tak to by mě zajímalo, kdo tě o čem informoval, ale u mě doma nikdo, koho
bych mohl označit za pána od policie, nebyl. Buh ví, s kým si jednal, jestli
vůbec s někým.
Přihlášky i peníze sem Vilíkovi proti podpisu vydal, v tom bych problém
neviděl. Nikoho jsem hmotně nepoškodil.

Jinak co se týče informací, tak nevím jak ViperX, ale já jsem řádným a
platícím členem sdružení a mám na ně nárok, to, že tobě dělá problém je
vydat, je tvoje starost a doufám, že se to na valné hromadě vezme v potaz,
bohužel vaše "předvolební" o větší a lepší informovanosti jsou ty tam...
trošku mi to připomíná momentální majoritu ve vládě :-)

BlackSUN

"Tomas Tichy" <tichy na math.cas.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.411.1096219400.15053.kladno na sluzby.klfree.net...