Dalsi mystifikace

www.DaTunel.net D01 benelli{ na datunel.net
Sobota Září 25 17:31:35 CEST 2004

K5 wrote:
> Tedy jinými slovy: Ano, na věžovém domě v Americké ulici se buduje
> přístupový bod a kromě Wi-Fi bude využita i jiná technologie, stejně jako
> na všech ostatních významných bodech. V současnosti ale není tento bod
> hotov a plně v provozu.
>
> K5

Termínem "jiná technologie", se mini co? Slo by to trosku rozvinout? Toho ze
je nekde na nejakym debilnim baraku nejaka jina antena nez klassic Wi-Fi si
uz Viperx vsimnul. Diskutovat o tom jaxe hen ono debilni AP na nejakym
baraku jmenuje mi prijde bejt smesny a nepodstatny. Ale zajimalo by mne,
jaka ze to je technologie?

Dik za odpoved.

Benelli_2000 / N4M / D#1