informovanost členů

Svata Dedic garat na volny.cz
Sobota Září 25 12:35:46 CEST 2004

Viperx wrote:
> Hledat Silver na www.klfree.net - Vašemu dotazu neodpovídá ani jeden
> článek. Prosím, opakujte vyhledávání.

http://gomen.klfree.net/gallery/view_photo.php?set_albumName=aktpokryti&id=kLfREE_map_kladno

<soukromy-nazor>
Za sebe muzu rict, ze jsem rad, ze se o bodu kam bude privedena
konektivita (Silver ?) "vicemene mlcelo", aby prave panove cinni v
Krocehlavech nepodnikli nejakou vydarenou "akci", jako uz se podarilo
nekolikrat (viz Bronx, oznamovani uzivatelum AP Prazska, ze jim nepujde
Internet apod).

Je mi neskutecne lito, ze to musim rici, ale tak kriticka vec, jako
umisteni, logistika a casovani instalace noveho pojitka neni NIC co by
melo zajimat pany z korporace Datinel+Internet Krocehlavy.

Zduvodneni takoveho postoje rad poskytnu, i s podkladovymi materialy, ve
vhodny cas, tzn. az pomine nebo bude vyznamne snizena moznost poskozeni
clenu Klfree ze strany firmy Milan Krcmar - Datinel a "sdruzeni"
Internet Kladno.
</soukromy-nazor>

> Hledat Silver na News - Zadna oficielni zprava - bludy od lidi typu
> Lubie a spol pro me nejsou smerodatne.

Lubie, shodou okolnosti, na montazi na AP Silver byl.

> Dej sem odkaz na to kde bylo oznameno AP Silver a kde je uvedeno co tam
> je. Je mozny ze sem to prehlid a ze to funkce "hledat" nenajde.
>
> Rada informuje - kdy, kde prosimte? Co jsem slysel na VH o
> informovanosti neodpovida tomu co se ted deje.

Pravda.

Nicmene pokud to ma byt predvolebni agitace, dovolim si pripomenou firmy
  ne-cleny, pripojene na sit KlFree.net, ktere jsi udajne Ty osobne
ukecal, ze maji byt dale pripojene pres JNN/Datinel a nedoplatit
Klfree.net dluznou castku za pripojeni.
Tyto firmy nikdy neplatily Sdruzeni za Internet ani nebyly radnymi
cleny. Zato platily nekomu jinemu pry 800/mesic.

Taky to neodpovida vasim prohlasenim o tom, jak se venujete
_nevydelecne_ siti. Spis to ukazuje na to, ze jste se meli proc drzet
funkci ve Sdruzeni.

> Ja nevidim problem s tim ze to nebyla oznamena instalace pojitek - vidim
> problem v tom ze kdyz se nekdo zepta tak je mu zamerne mylne odpovezeno.

Zamerne - myslim ze ne. Ja tam nebyl, a i ja mam informaci hovori o tom,
ze se neinstalovalo 10GHz.

-Svata