vynucovani potvrzeni/reakci

Svata Dedic garat na volny.cz
Sobota Září 25 09:03:43 CEST 2004

Jenycek wrote:

> Timto oficialne vyzyvam radu, aby se vzdala vynucovani jakychkoliv rekaci a cinnosti, pod pohruzkou omezovani. Jiz jednou jsem velice razne protestoval, proti takovymto praktikam a doufal jsem, ze si rada da rici a propriste si toto odpusti, ale vidim, ze jsem se zmylil.
>
> Ze se kona Clenska schuze jsem vzal na vedomi ihned po doruceni prvniho emailu dne 17.09.2004 ve 23:06 hodin.

Chapu Te. Je hloupe, ze se "provozni problemy" resi timto zpusobem; jak
ale zjistit, ze e-mailovy kontakt nevede do kose ?

Vzpominam si, ze kdyz se "rusil" AP Bronx, byl pomerne velky problem
informovat *vsechny* cleny na nej pripojene. Ze musi budto pootocit
antenu, nebo se stat zakazniky firmy, kterou si sami nevybrali.

Doufam, ze se v provoznim radu objevi, ze clen ma povinnost udrzovat
alespon jeden kontakt (jo, vim ze je navrh radu uz na webu, a stydim se,
zatim jsem jej necetl).

-Svata