Copa se nam to deje se siti? - stav 21.09.2004 (no comment)

Svata Dedic garat na volny.cz
Úterý Září 21 21:08:10 CEST 2004

Jenycek wrote:

>  >>Statistika ping pro 192.168.138.1:
> Pakety: Odeslané = 50, Přijaté = 50, Ztracené = 0 (ztráta 0%),
> Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách:
>     Minimum = 2ms, Maximum = 1440ms, Průměr = 582ms<<
>
> Ja bych ale spise videl problem nekde na APcku protoze vyse uvedena
> statistika je na spoji jenycek.klfree.net <> stockholm.klfree.net

Ano, to samozrejme taky. Stockholm je pretizeny -- az se plne zprovozni
Silver (Americka), mohlo by se tomu vsesmeru celkem odlehcit.

Ale predtim nez jsem zacal jecet, tak jsem pinkal primo ze stockholmu na
Door, tedy ciste po tom peer spoji:

--- 192.168.166.1 ping statistics ---
492 packets transmitted, 492 received, 0% packet loss, time 496140ms
rtt min/avg/max/mdev = 2.668/1023.577/2021.346/668.152 ms, pipe 3

Vytizenost linky mezitim kolisala, pri cca 1Mbit/s byly pingy snesitelne
(~300ms), pri vetsim velke (> 1sec).

Tento stav se navic patrne projevuje, kdyz linku IK nekdo zacne pouzivat
takze po ni realne tecou data. Panove IK/Datinel zacali puvodne vysilat
na kanale #13 (dne 18.8 -- na kanale #12 pritom vysilalo se stejnou
polarizaci z Vodarenske pojitko na Midway), pak ovsem preladili na kanal
#4 (vzapeti - 19.8).

> Mohl bych ziskat nejaky kontakt (idealni by byl email) na Sdruzeni IK,
> Milana Krcmare, p. Vanka, aby bylo mozne jim "taktne" naznacit, aby se
> ridili platnymi zakony CR a narizenimi CTU?

Zastupce "vykonneho vyboru" IK: Frantik <wifi-kk1 na seznam.cz>
"Milan Krcmar - Datinel", drzitel registrace CTU: Milan Krčmář
<milan.krcmar na seznam.cz>

Nicmene doporucuji kontaktovat toho, kdo smi umistit zarizeni na strechu
Vodarenske, tedy "sdruzeni" IK.
To jestli se nedokaze pro spravu najmout kvalitni techniky - nebo celou
vec "salamuje", nestiha a kasle na okoli - je ciste jeho vnitrni a
organizacni problem.

-Svata