Preplnovani conntrack table

ip ivo na panacek.cz
Pondělí Září 20 14:04:58 CEST 2004

Holda wrote:
> Dobre omlouvam se a souhlasim s tim ze je to zakazany,jen jsem hledal
> pisnicku nasel jsem ji jen na mx.Ono se tezko hleda kdyz neni kde jinde
> mozny.No ale nevim proc mi nejde icq.....

Ono je tezky, kdyz jeden clovek nutne hleda pisnicku a stovce lidi
kvuli tomu znacne zlobi internet. Je-li potreba to rychle opravit,
jak maji administratori vedet, ktere presne porty maji omezit.
Proste to nevedi a nemohou vedet. Zato vedi, ktery to dela pocitac.
Takze zakazou vsechno, je to v tu chvili jedine pouzitelne reseni.
Skudlik byl aspon tak hodny, ze ponechal www, ftp a postu.

ip