CZFree((.))net

lubie lubie na t-email.cz
Pátek Září 17 14:56:17 CEST 2004

> Jinak jsem 101%nim zastancem kLfREE.net jako soucast CZFree((.))net

jenom se mi trosku nelibi to slovicko soucast...moc se nechci stat soucasti te pyramidy...

Pak je otazka jake propojeni - peering, ci tunel? Pokud bych mel hovorit o peeru tak si myslim, ze to moc velky pokrok ci vyhody neprinese...s konektivitou 10Mb, port forwardama a verejnyma ip je dosti nesmyslne hrat ci cokoliv s nekym z Prahy po wifi pres Celakovice a pulku prahy...docela bych zapochyboval, ze se pingy a propusnost udrzi v prislusnych mezich pres nekolik ci vice soukromych routeru.

varianta tunel - proc ne..