CZFree((.))net

JaSt alias JaStik alias Strestik strestik na profinet.cz
Čtvrtek Září 16 22:23:39 CEST 2004

:-)
mam napad, udelame anketu ...
... hojnou ucast volicu si zajistime tim, ze jim udelame takovy ten
otravny formular pro evidenci IP a dokud nebude hlasovat, tak se nikam
nedostane. (pokud kladne, tak do netu, pokud zaporne tak do pr......cic
:-) )

JaSt