Re: Už je to tady - 10Mbps dorazí do Kladna!

Radek Babis r na babis.cz
Čtvrtek Září 16 10:51:46 CEST 2004

Zdravim vsechny.

Chtel  bych  se  zeptat,  jestli  se  zmenou  poskytovatele
pripojeni  bude  spojeno  i precislovani IP adres ve vnitrni
siti.  Budu  totiz  do  29.9.  mimo  Kladno a pres muj AP je
pripojen i soused, ktery nezvladne rekonfiguraci.
Moje otazka tedy zni, jestli do 29.9. dojde k precislovani.
Diky za odpoved.

Radek (ID 213)